Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΨΕΜΑ.....



Το ψέμα
Κάποτε με είχες ρωτήσει τι θα έκανα αν  πρόδιδες την εμπιστοσύνη μου και την αγάπη μου ...
Γέλασα ….. και σου απάντησα …  «αυτό είναι αστείο!!!»
Κάποτε μου είπες σοβαρά… «σ’ αγαπώ , θέλω να είμαστε μαζί έως τον θάνατο»…
Δάκρυσα…. Και σου απάντησα… «αυτό είναι θείο!!!»
Κάποτε  δήλωσες σε φίλους και γνωστούς… «αυτός  είναι η καρδιά και η ψυχή μου!!!»
Σε πίστεψα… έγειρα πλάι σου… και άφησα στα χέρια σου ολόκληρη την ζωή μου!!!
Κάποτε … κρύβοντας καλά… τον πραγματικό εαυτό σου… είπες «αγάπη μου …είσαι ο λυτρωμός μου»
Πέτυχες ότι ήθελες… και την καρδιά μου πήρες..
Και ύστερα όλα όσα αποφάσισες … τα πέταξες
Δειλή … μικρή… και ψεύτικη… βρήκες της ευκαιρία… και σαν  τον κλέφτη
ένα δειλινόέφυγες…  Τώρα που αυτό έγινε …. δεν μπορώ να σε μισήσω…,Ούτε ότι ζήσαμε μαζί μπορώ να λησμονήσω…
Όμως η ζωή μου μ’ έμαθε … Κάποια πράγματα πρέπει να τα αφήνω πίσω…
ακόμα και αν κάποτε… ήταν η ζωή μου… «απλά να μην νοιώθω μίσος…»
ίσως χρειαστεί καιρός πολύς …. δεν έχω τίποτα άλλο να χάσω…
ούτε το θέλω … ούτε μπορώ .. να πω..θα σε ξεχάσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου