Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Θες να μιλήσουμε ειλικρινά;



Θες να μιλήσουμε ειλικρινά;Θες να σου πω τι ένιωσα;
Θες να σου πω τι νιώθω ακόμη;Θες να σου πω πόσα βράδυα
δεν ξημέρωσα;Θες να σου πω πόσες στιγμές δεν σε σκέφτηκα;
Θες να σου πω πόσο μου έλειπες; Θες να σου πω πώς με έκανες
να νιώθω κοντά σου;Θες να σου πω τι περνάω τώρα μακριά σου;
Το μυαλό μου άγγιξες, την ψυχή μου.Αν δεν άγγιζες αυτά, τίποτα δεν θα ένιωθα.
Είναι το μόνο εύκολο να βρω έναν άνθρωπο δίπλα μου, αλλά δεν θέλω όποιον να 'ναι.
Δεν μπορεί να με αγγίξει εύκολα κάποιος. Το μυαλό πρέπει να ρίξει πρώτα.
Και το μυαλό μου δεν είναι εύκολη υπόθεση! Τώρα τι θέλω;
Δεν ήθελα ποτέ κάτι που δεν το ήθελε κι ο άλλος!
Θέλω να στάζεις ''θέλω'', θέλω να στάζεις ''έρωτα'',
θέλω να στάζεις ''εμένα''.
Αυτό θέλω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου