Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Καρδιά στο σελοφάν...

Προσοχή απ την.... καρδιά στο σελοφάν
Ένα ζώο λαβωμένο μην κτυπάς και μην φτύνεις ποτέ σου στην πληγή του
κι αν δεν έμαθες στ' αλήθεια να αγαπάς μάθε του πόνου να φοβάσαι την οργή του
Εγώ το ζώον,ξύπνησα πιά κι έχω μάθει τι είναι φίδια Φίδι ήσουνα σε σελοφάν όλο κορδέλες και στολίδια..
Εγώ το ζώον, ξύπνησα πια, τα σελοφάν μες στα σκουπίδια
Ένα ζώο λαβωμένο μην κτυπάς και τα λάθη σου μην πας να του φορτώσεις
σήκω και φύγε όπως ήρθες στα κλεφτά, και την καρδιά στο σελοφάν αλλού να δώσεις..

5 σχόλια:

  1. Αυτό είναι δικό μου ποίημα .. δεν βλέπω πουθενά το όνομα μου...
    Αυτό ονομάζεται κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας... Το συγκεκριμένο
    είναι κατοχυρωμένο και περιλαμβάνεται σε υπό έκδοση ποιητική συλλογή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως βλέπετε εγώ δημοσίευσα την επιστολη-διαμαρτυρία σας.... Περιμένω από εσάς την επιβεβαίωση των όσων λέτε..

      Διαγραφή
  2. Δικό μου το ποίημα... που είναι το όνομα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. τείλτε μου τα κατοχυρωμένα δικαιώματα σας να τα αναρτήσω. Χωρίς να λέτε λοιπόν μεγάλα λόγια πρώτα να πράτετε τα σωστά περι ασφαλίσεως των κατοχυρωμένων και μετά να εκτοξέυετε κατηγορίες. Αναμένω τα δικαιώματα σας για να σας αποκαταστήσω εφ όσον είναι δικό σας. Εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος-η να κάνω εργασία στο που ανήκει κάτι όταν κυκλοφορεί ελεύθερα. Π.Χ αναρτήστε και κατοχυρώστε ταυτόχρονα τις εργασίες σας στο γιουτιούμπ ή σε άλλον φορέα ούτως ώστε να ξέρει ο κάθε ένας αν είναι κάτι κατοχυρωμένο ή όχι και να αναρτά σύμφωνα με τα του κτήτορος.. :)

      Διαγραφή