Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Σ' αγαπώ για αυτό πού είσαι!....



                                                         Σ ΑΓΑΠΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.............
                                                   Νομίζεις μου έλειψαν τα κοπλιμέντα;
                                                         Στη ζωή μου άκουσα πολλά...
                                                Νομίζεις έχω ανάγκη τα όμορφα λόγια;
                                             Είμαι αρκετά μεγάλος για να πιστέψω σ αυτά...
                                                  Νομίζεις πιστεύω στα παραμύθια;
                                          Στη ζωή μου έμαθα να ψάχνω πάντα την αλήθεια...
                                                    Νομίζεις με γοητεύει η ομορφιά;
                                             Ομορφο είναι για τον καθ' ένα ότι αγαπά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου