Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΟΡΙΕΣ!!!!!!!!!



ΑΠΟΡΙΕΣ...
Ντρέπομαι; ίσως...κρυφοκοιτάζω; μπορεί...γδύνομαι ή ντύνομαι; δεν ξέρω...
λυπάμαι; ή χαίρομαι; σε θέλω; ή με απωθείς; περιμένω; ή  αποχαιρετώ; άγνωστο...
θέλω τη χλιδή; ή θέλω την αγνότητα; είμαι αδύναμη; ή παντοδύναμη; παριστάνω; ή είμαι;
είμαι ποθητή; ποιος ξέρει; είμαι μονή; ή περιμένω κάποιον; θέλω; ή δε θέλω; αγαπώ; Ή αγαπιέμαι; όλα; ή τίποτα; τάβλι; Ή σκάκι; έχει σημασία;
Το απροσδιόριστο ερωτισμό που διαχέεται από το παιχνίδι με ενδιαφέρει τίποτα άλλο
ή  μήπως όχι; σε  βάζω σε σκέψεις η με κοιτάς απλά;
Σου αρέσει η βραχνάδα στη φωνή ούτε καν ακούς τι λέω
Σκέφτεσαι ή με ποθείς; απορείς; Ή αναρωτιέσαι;
με θες; μόνο αν σε θέλω εγώ θα παίξω μαζί  σου γιατί; επειδή...
τι νόημα έχει όλο αυτό; μα να μου πεις το 
Σ’ΑΓΑΠΩ, καλό μου ...
Β.Ε Γκάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου